מה עושים כשיש חלב רק בשד אחד?
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
הבת שלי בת חצי שנה, ומההתחלה העדיפה את שד ימין. מזה כחודש אין כמעט חלב בשד השמאלי והיא יונקת רק מהימני. אני שואבת פעם - פעמיים ביום כדי לנסות "להחיות" את השמאלי, אך מלבד טיפות בודדות לא יוצא כלום... האם יש עוד סיכוי ??? ואיך ???
שלום אלה על מנת להגדיל את הכמויות בשד השמאלי. אחרי כל הנקה מומלץ לשאוב מספר דקות מהשד הזה .חשוב מאוד לשאוב על ריק זה בדיוק הזמן שהמוח מבין שיש להגדיל את האספקה לאחר מספר ימים כאשר הכמות תגדל חזרי להניק משד זה אך המשיכי לגרות אותו באמצעות השאיבה עד שהכמויות יתאזנו פחות או יותר . בהצלחה נירית