כאבים+חום
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
אני מניקה את ביתי בת ה- 5 חד', אתמול בערב היה לי חום מלווה בכאבים בשד, בלילה הזעתי ובבוקר החום עבר לי. הכאבים בשד פחתו אך לא עברו לגמרי בנוסף שמתי לב לסימנים אדומים במקום הכואב. על מה זה יכול לסמן?
שלום שרון יתכן וסבלת מסתימה בצינורות החלב על מנת לשחרר אותה עסי את האזור ,שימי קומפרסים חמים ותחבושות קרח. המשיכי להניק מהשד הזה, אך שני את התנוחה כך שסנטרו של התינוק פונה לעבר האזור האדום . אם מופיע כאב והוא נמשך יותר מ-24 שעות ומלווה בחום גבוה,כנראה שתזדקקי לאנטיביוטיקה,בשלב גשי לראות רופא , אבל המשיכי להיניק בכל מקרה, (גם אם הרופא אומר לך להפסיק. ) תרגישי טוב נירית