אלרגיה-דחוף
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום, אני סובלת מפריחה אלרגית קשה ומגרדת מאד. אני מניקה את בני בן השבועיים. האם מותר לי ליטול אנטי-היסטמין בזמן ההנקה? תודה על העזרה
היי, אז ככה- גם אני מניקה את בני וסובלת בתקופת האביב מאלרגיה.. בהתייעצות עם אלרגאולוגית היא המליצה לא לקחת תרופות אך ידוע לי כי יש מעט תרופות שכן מאושרות לשימוש בהנקה וכדאי שתתיעצי עם רופא לגבי איזה תרופה לקחת בהצלחה!
שלום טל מאחר ואני לא רופאה אני לא מוסמכת לתת לך יעוץ לגבי תרופות . את יכולה לפנות למרכזים טרטולוגיים - לקבלת מידע על תרופות והשפעתן על ההריון וההנקה מרכז רפואי רבין - קמפוס בילינסון, 9377474- 03, 9376911- 03 (15:00 8:00) מרכז ייעוץ תרופתי, בית חולים אסף הרופא, 9779309- 08 (14:00 8:00) או לפנות אל הרופא המטפל שלך , הוא אמור לדעת . תרגישי טוב נירית