מים
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
הי אלן רציתי לברר בני בן 9 חודשיים יונק ואוכל פירות וירקות מה קורה עם תוספת מים? הוא צריך? ןאם כן באיזה גיל צריך להוסיף להם מים.
לקריאה נוספת והעמקה
היי סיגל, זה לא עניין של גיל. זה עניין של כמה נוזלים הוא מקבל. אם הרוב הנקה - ומקבל על פי ,דרישה" אז אין צורך לתת מים. אם לא נותנים לו לנשנש כל הזמן מצי שהוא ירצה אז אולי הוא צמא ולא נותנים לו אז כן רצוי להוסיף מים. הזמן הנכון הוא שהוא אוחז בספל. לא צריכים להתחיל לתת בקבוק לתינוק בגיל הזה בגלל תוספת מים. עדיף בכוס. אם בכלל. בברכה אלן