בכי בסיום הנקה
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
לא ממש קיבלתי תשובה לשאלתי. ביתי יונקת בלבד ללא כל תוספות. היא עולה יפה במשקל ולא נראה לי שיש בעיה רפואית. אך היא בוכה בסיום כל יניקה כאילו לומר לי "זהו סיימתי לאכול" אך בכל זאת אני מודאגת מכך שהיא בוכה. מדוע? ומה עליי לעשות?
היי סימונה, אנני יכולה לנחש מה קורה אצלה בלי לראות. זה סוג שדברים שאין אפשרות לייעץ דרך האינטרנט. אפשר לקבוע עם יועצת הקנה מוסמכת שתבוא אליך או אפשר לבוא לקליניקה הקבוצתית ב-מ.מ.ש. ברמת החייל. (קבוצה של 3) 03-647-2411 בברכה אלן