הנקה
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שאלתי: אני מניקה כבר כשבעה חודשים ללא שימוש באמצעי מניעה. קיבלתי מחזור אך הוא אינו סדיר. האם כך זה ימשך עד שאפסיק להניק? אני בינתיים משתמשת באמצעי מניעה לא הורמונלי- קונדום. אך האם אני יכולה לעבור עכשיו לאמצעי הורמונלי? והאם בכלל כדאי לי לעבור לאמצעי מניעה הורמונלי ? אם אעבור לגלולות מה יהיה אם המחזור החודשי? לא אקבל עד שאפסיק את נטילתם? אשמח לקבל תשובות בעניין.
היי ליאת, זה ממש לא התחום שלי. יש גלולות שהן מתאימות להנקה - אבל השאלות והייעוץ חייב לבוא מהרופא הנשים המטפל.. בברכה אלן