תרופות ו הנקה
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
אלן שלום! בני בן 4.5 חודשים ו אני מהניקה אותו חלקית פעמיים ב יום+ מטרנה. ל צערי אני זקוקה ל תרופות נגד דלקת ש נוצר לי לאחר לידה ב גב (דלקת חריפה ב חוליות ו מותניים סיבה מי אפידורל). אני מהניקה כמו ש כתבתי ו צריכה לקחת תרופות כמו אדיקס ו יותר חזקות כי מצבי הולך ו מדרדר. צד אחד אני לא רוצה ש תינוק שלי לא ינק יותר ו צד שני אני מאוד סובלת. שאלה העם אפשר לקחת כדור ו את החלב לישאוב ו ליזרוק או חייבים לחכות 24 שעות עד ש החלב עם תרופה יצאי מי הגוף? אלן תודה רבה לך מי ראש
היי אלונה, אני לא חושבת שתצטרכי להפסיק את ההנקה בכלל. אבל זה את יכולה לבדוק עם אחד המרכזים הבאים: 1. בילינסון: 03-937-6911 2. אסף הרופא: 08-977-9309 הם המומחים לגבי איזה תרופות מותרות. החלמה מהירה!!!! אלן