פריחה על הפנים
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
אלן שלום, בשבועיים וחצי האחרונים לביתי בת החודשיים יש פריחה על הפנים, אשר עוצמתה משתנה לאורך היום והיא מתגברת בעיקר לאחר הנקה (התזונה היא הנקה בלבד). האם יכול להיות שהפריחה היא הורמונאלית? האם יש דרך לטפל בפריחה? תודה
היי גם לביתי היו פצעונים קטנים כשהייתה בת חודשיים. היום היא בת 3 חודשים והם עברו לגמרי. זה הורמונאלי עוד מהיותה עובר וזה נורמאלי וחולף.
היי שיר-לי, אני נוטה להסכים עם לילי. לרוב זה נעלם כעבור מספר שבועות/חודשים. אם זה מחמיר ולא עובר - אז זה כבר עניין של רופא עור. בברכה אלן