הנקה מצד אחד
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
אני מניקה את ביתי בת השלושה חודשים הנקה מלאה. בכל ארוחה היא יונקת מצד אחד בלבד. שאלתי היא אם היא ינקה מצד ימין למשל בארוחה מסויימת באיזה צד עליי להתחיל בארוחה הבאה האם מימין או משמאל.
היי סימונה, לא כל כך מבינה את השאלה שלך. אם את מיניקה מצד אחד בלבד אז כל פעם צריכים להציע צד אחר. ההמלצה היא להיני משני הצדדים בכל הנקה. אבל אם טוב לך כך, ואין כל בעייה של עלייה במשקל אז זה לא חרוט באבן. הנקה מצד אחת בלבד יכול לגרום לחוסר איזון בתפוקה בשדיים ולפעמים גודש כאשר לא מרוקנים שד ל6 שעות. בברכה אלן