מתי נוצר חלב אם
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
ברצוני לדעת מתי אפשר להרגיש שיש חלב ומה עושים כדי להגביר את החלב?
חלב נוצר כבר בהריון. בספרון-"הנקה-להעניק מהרגע הראשון"יש הסבר על איך זה הולך - כדאי לך לרכוש אותו בעלות 20 ש"ח (רוסית 25 ש,ח) ניתן להזמין דרך האתר:www.mamash.org.il או בטלפון: 03=647-2411 הכל מוסבר במיוחד איך להגביר כמות החלב ואיך הדברים מתנהלים על פי הטבע. בקצרה - החלב נוצר ואחרי הלידה זה תלוי כמה מיניקות. ככל שאת מיניקה יותר כך מתרבה החלב. לא ציינת אם אכן את בהריון או אחרי לידה - החלב מתחיל בתור קולוסטרום - למספר ימים ולאט לאט הופך להיות חלב יותר "בוגר" תוך שבוע ימים. בברכה אלן