משך ההנקה
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
כמה זמן מומלץ (עד איזה גיל) להניק תינוק באופן מלא? מתי אפשר לעבור להנקה חלקית?
לקריאה נוספת והעמקה
היי דורין, רצוי להיניק תינוק באופן מלא עד אותו מועד שהוא מסוגל להתיישב לבד, מושיט יד לפה - מקבל שיניים - שזה קורה לרוב בין 6-10 חודשים. תלוי מתי הוא נולד והקצב ההתפתחותי האישי שלו. אין חוקים - רק לשים לב לשבלות שלו. אם צריכים למעוך ולטחון כל דבר כדי שהוא יאכל זה סימן שהוא איננו מוכן מערכתית. מתחילים עם מוצקים כתוספת להנקות - לא במקום - עד שהוא לבד מתחיל לאכול כמויות יותר גדולות. יכולת זו בא עם צמיחת שיניים טוחנות. אצל כל תינוק זה מועד אחר. בברכה אלן