גרעפס
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום בתי בת 5 חודשים יונקת בלבד אבל היא לא עושה גרעפס אחרי הנקה וגם אף פעם לא עשתה עכשיו קראתי בפורום אחר כי צריכים לעשות גרעפס גם אחרי הנקה וגם אחרי בקבוק האם זה נכון?
היי לירון, אין "צריך". יש תינוקות שמוציאים ויש תינוקות שלא מוציאים. אין חוק שחל על כל עם התינוקות. אין לך מה לדאוג - כמו שבוודאי לא דאגת לפני שקראת את זה באיזה פורום. כשמדובר על בני אנוש - אין חוקי ברזל - כולנו שונים וכך גם התינוקות שלנו. הרי הם גם בני אדם. תהני ואל תדאגי!! בברכה אלן