איחור במתן גרעפס - שאלה נוספת
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
היי אלן, תודה על התשובה. האם ייתכן כי בני בולע הרבה אויר בעת האכילה בעקבות גודל הפטמה? כיום הוא אוכל מבקבוק B FREE עם פטמה מס' אפס. שאלתי היא מתי אמורים להחליף את גודלה. תודה רבה
היי חלי, אני לא ממש מתמצאת אבל ההגיון אומר לי כמה שהזרם יותר איטי - יותר טוב. החור היותר גדול יכול לשרת אך ורק את חברות התמ"ל. כמה שהתינוק אוכל יותר מהר - הוא ירצה לאכול כמות יותר גדולה - וזה לא בריא. החורים בפיטמות שלנו לא משתנים לכן אני לא בטוחה אם בכלל כדאי להחליף. בברכה אלן