תנוחת ידיים
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום, המליצו לי, שכאשר התינוק יונק, הוא יחזיק את שתי הידיים שלו מקדימה, באופן שהן נפגשות ליד השד שלי (ולא שידו התחתונה תחבק אותי מאחורה). אמרו לי, שזו ההמלצה החדשה, כדי שהתינוק יכיר את קו האמצע. יש דבר כזה? תודה רבה.
היי אילנית, לא מכירה גרסה כזאת. זה לא אומר שזה לא קיים. אבל עוד לא שמעתי. לפעמים יותר טוב להחזיק את היד קדימה כדי שהוא יהיה ישר ולא מתוח מסביב לגופך. יש חילוקי דעות בעניין זה אם אכן זה בריא לתינוק או לא (יד אחריך). אם היד ישרה מתחת לגוף של התינוק זה גם מנטרל את היד אז פחות הוא מזיז אותו שלפעמים מפריע בהתחברות התינוק לשד. בברכה אלן