שאלה בנוגע לחזה..
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
היי אלן. השאלה שלי לא קשורה ישירות להנקה. אך כתוצאה מהנקה המצב החריף... כבר המון זמן (אפילו מלפני ההריון) מגרד לי נורא בפטמה אחת. אני 6 חודשים אחרי לידה ומניקה, וכתוצאה מההנקה המצב יותר חמור, מגרד נורא, ויש לי חתכים ויורד דם. כך שאפילו הפדייה נדבקת לי.. האם יתכן ויש לי פטריה בשד(יש כזה דבר בכלל?) ולאיזה רופא עלי לפנות? רופא משפחה או רופא נשים? תודה.
היי מאיה, הייתי פונה לרופא נשים. צריכים לבדוק את זה. עד אז כדאי לך להחזיק טוב טוב את התינוק שהוא לא יכול למשוך ולהכאיב לך. בברכה אלן