תרומת חלב אם
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום, לאחר מותו של תינוק שנולד פג נותרו לנו הרבה מאד מנות חלב אם קפואות. החלב שמור בפריזרים ובדיפ פריזרים מחולק למנות בכוסיות סטריליות. אם יש למי לתרום אותו נשמח לדעת בברכה דורית חומסקי 0545454180
לקריאה נוספת והעמקה
היי דורית, כואבת לי מאוד לקרא על האבדן שלכם. משתתפת בצערכם - ויודעת כמה קשה. אני גם אבדתי ילד. שהמקום ינחם אתכם ואם תרצי עזרה כל שהוא אז אל תהססי להתקשר אלי.03-643-9721, 050-535-6081 העברתי את ההודעה לעוד כמה גורמים לגבי החלב. ליהיה לכם רק שמחות!! אלן
תודה רבה את יכולה גם לפרסם את מספר הטלפון שלי למקרה הצורך: 0545454180