זרימה חלב איטית
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום רב ראשית תודה על תשובתך, רציתי לדעת איזה אלטרנטיבה יש עם זרימת חלב איטית?, האם יש פיתרון לבעיה מסוג זה ומה הפיתרון? אוהד לעזרתך. תודה ויום טוב שירלי
היי שירלי, לא כל כך מבינה את השאלה שלך. לא מוכר לי תופעה של זרימה איטית לכן אני חושדת שזה משהו אחר. אבל כמו שאמרתי - בלי לראות - קשה מאוד לנחש.אם תייסמי שינויים - כגון תנוחה - האכלה משני הצדדים אז כעבור כמה ימים את אמורה להרגיש שינוי. זה תהליך - אין כל מעשה שאת יכולה לעשות חד פעמית לפתור בעייה כזאת. בברכה אלן