שוב בנושא גודש...
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
בני בן 3 חודשים ויונק משני הצדדים. הגודש בשד הימני הופיע פתאום אתמול בערב ועדיין, המשכתי להניק. היום היה נראה כי בני פשוט מתוסכל כאשר ינק מהשד הזה, למרות שניסיתי מקלחות חמות והנקה מיד אחריהן וגם עיסוי בזמן ההנקה אבל היה נראה כי כלום לא עוזר מה גם שנשאר גודא וכאב. (אין נפיחות). האם יש משהו לעשות או שמא ההנקה מהצד הזה אמורה לפתור את הבעיה?
אין כל תכשיר או פתרון אלא לנסות לשחרר. ניסית שאיבה לפני ההנקה? זה עלול לעזור. שינוי התנוחה גם אפשרית עם תינוק בגיל של הבן שלך. בהצלחה אלן