גודש
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
אתמול החלו לי כאבים בשד השמאלי ובמגע הורגש גודש בחלקו התחתון של השד. נתתי לבני לינוק אך הגודש נותר בעינו... מה עושים במקרה כזה ומה ההסבר לתופעה? מקלחת חמה לא עזרה לי...
לקריאה נוספת והעמקה
היי אימא, אם את לא מיניקה משני הצדדים זה יכול להשפיע. ההמלצה היא להיניק משניהם בכל הנקה. אולי התינוק אינו מגיע לצינוריות האלה - אז ניתן לשנות לו את התנוחה - (כמובן זה תלוי מה גילו - הרי עם תינוק גדול קשה לשנות דברים). אולי קומפרסים קרים יעזרו להוריד נפיכות. עיסוי עדין גם יכול להועיל.קורה לפעמים שלא מיניקים מהשד הזה - לא להזניח - אם נותנים בקבוק מידי פעם אז זה יכול לקראת. בברכה אלן