חזה נפל לאחר הנקה
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום רב אני בת 25 וכבר 7 חודשים מניקה ,החזה שלי ליפני הנקה היה עומד ויפה ועכשיו הוא נפל ומאוד לא יפה . בבקשה תגידו לי מה אפשר לעשות שיחזור למצב הקודם ולא יפול כי בעלי לא מתקרב עליי כי אני לא מושכת אותו עם חזה כזות וגם אני לא מסוגלת לעשות שום ניתוח !! תודה
היי שירה, ההריון הוא זה שמשנה את החזה שלנו ולאו דווקא ההנקה. אחרי ההנקה יש סיכוי שיחזור לקדמותו אבל אין הבטחות. אם זאת הסיבה שבעלך לא מוכן להתקרב אליך כדאי לכם (לו) ללכת ליעוץ. השדיים הם לא בדיוק הרכוש שלו - אלא תפקידם יותר לדאוג לתינוקות ולהגן עליהם. כנראה הוא לא מבין את זה.אחרי שאת גומרת ללדת ילדים - אם זה חשוב לו כל כך וגם לך - אז אפשר לנתח. אבל תני לגוף שלך לעשות מה שמיועד לעשות - ואחר כך אני מקוה שהוא לא יאכזב. תנו לזה זמן - סבלנות. הכל תהליך. בברכה אלן