השימוש במשאבה
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
אלן שלום רב חזרתי לעבודה לפני כשבועיים ואני שואבת בזמן קבוע - אבל לא יוצאת לי כמות גדולה (80 מ"ל) ורציתי לשאול אם אני שואבת שוב אחרי שעתיים , האם צריך לשטוף את המשאבה וכל החלקים במים וסבון ?? מפני שאין לי בעבודה את כל התנאים לעשות סטריליזצייה. האם יש צורך בכך אם אני משתמשת במשאבה אחרי שעתיים?? תודה מראש רונית
היי רונית, אני חושבת שמספיק לרחוץ אותה היטב המים חמים וסבון אחרי כל שימוש ולאחסן אותו בכלי סגור ונקי. 80 זה יפה. אל תחשבי שזה "לא מספיק" אלא באמצעות בקבוקים תינוקות אוכלים יותר ממה שאוכלים דרך השד. בהצלחה אלן