הנקה ונפילת החזה
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום, רציתי לדעת אם הנקה היא הגורם העיקרי לנפילת החזה, וכמו כן, איך ניתן למנוע את זה? תודה על תשובתך.. ליאת
היי ליאת, לא, ההנקה לא היא גורמת לנפילת החזה - אם אכן החזה ,נופל". זה תקופת ההריון שמכין את הגוף לקראת ההנקה אם תבחרי להיניק או לאו. אין דרך למנוע שינויים בחזה אבל כדאי שתדעי שלא כל אחת שיולדת חווה נפילת חזה. ישנן נשים שהחזה דווקא קטן לאחר תקופת ההריון וההנקה. אצל כל אחת זה שונה כך שאי אפשר לנבא בדיוק מה מחכה לנו!! בברכה אלן