מסטיטוס
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום, דוקטור! שמי יאנה, אם לשניים. ילדה השנייה בת חודש וחצי. אתמול גילו אצלי מסטיטוס. היה לי חום מאוד גבוהה, רעידות. קיבלתי אוגמנטין ןהמשכתי להניק ולשאוב. אבל בצהריים פתאום נעלם החלב, פשוט הפסיק לגמרה. השאלה: אם זה יכול להיות בגלל החום, בגלל אנטיביאוטיטיקה או בגלל משהו אחר? תודה. יאנה.
היי יאנה, אם את ממשיכה להיניק אז תניקי ואל תשאבי. אין כל צורך לשאוב. זה מה שגומר לך את החלב. היניקה של התינוק זה מה שמחזיר את החלב. כל עוד התינוק מוכן להיות שם ולינוק תמשיכי. החלב לא נגמר לגמרי אלא יכול להיות שבגלל חוסר הנקה ושאיבות את פשוט לא מיניקה מספיק. גם כדי להרחיק את הדלקת ההמלצה היא להיניק לעיתים מאוד קרובות - כמה שניתן וכמה שהתינוק מוכן, לנוח, לשתות הרבה ...... אפילו אם את חושבת שאין לך חלב תתני לתינוק להוביל. אם הוא שמח להיות ליד השד ונרגע לידו - אז יש לך את מה שהוא רוצה וצריך. בברכה אלן