ירידה בכמות החלב הנשאב דחוף!!!!!!!!!!!!!
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
היי אלן! צריכה עזרה דחוף! בני בן חמישה וחצי חודשים ולשעות שאני בעבודה ( רבה שעות) אני שואבת , עד לפני כשבוע הייתי שואבת בבוקר( שאיבה מצד ובמקביל מניקה הייתי מצליחה לשאוב לו מנה של 150 ולפעמים קצת יותר. לפני שבוע עברתי משבר בעקבותו נבהלתי נורא אותו היום שאבתי לאחר שלא הנקתי כל היום ובוקשי 120 משני השדיים הנחתי שזה קשור למקרה, כבר שבוע אני מתאוששת אבל כמות החלב הנשאב עדיין נמוכה. מה קורה לי? אני לא רוצה לתת תוספות ונלחצת נורא? איך אפשר להחזיר את מצב לקדמותו? האם זה מרמז שהולך להגמר החלב?
היי מתוקונת, החלב יגמר אם לא מגרים את תפוקתו. תשאבי יותר פעמים במשך היום או לילה למספר ימים אז יחזור כמות החלב לקדמותו. החלב לא נגמר לבד. הוא נגמר עקב הפחתת הנקות ושאיבות. אין לך מה לדאוג. לפעמים הגוף צריך תזכורת לבי כמויות שאת מנסה להוציא. בברכה אלן