הנקות בלילה המשך
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
הי שוב, שכחתי לציין כי ילדתי המתוקה ישנה בין שעתיים לשעתיים וחצי במהלך היום, במפוזר כמובן. היא עולה יפה במשקל, על אף שנמצאת באחוזונים הנמוכים (16). רופא מומחה בדק אותה וטען שזה גנטי היות וגם אני וגם בעלי אנשים רזים. שוב תודה, שרון
מה שאת מתארת, שרון, הוא ממש טבעי לגילה. הם משלימים ביום מה שחסר בלילה. אפשר לסמוך עליה וגך על עצמך. אחוזונים רק משווים את התינוקות לאחרים. אין בדרך כלל קשר להתפתחותה האישי. היא עולה יפה ומתפתחת כראוי - וזה מה שרוצים. בברכה אלן
שוב המון תודה.