הנקת תאומים
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
בוקר טוב שמי מירב והנני אמא טרייה לתאומות בנות 3.5 שבועות. ילדתי בניתוח קיסרי חירום ובנותיי היו בפגיה למשך 3 שבועות אני שואבת חלב ומעוניינת להניק אך לא מסתדרת עם העניין - קיבלתי הדרכה מחברות מניקות כיום אך עדיין לא מצליחה אשמח לקבל הצעות טיפים או כל עזרה בעניין, האם יש אפשרות להדרכה
היי מירב!! אני אשלח לך באי-מייל כמה תמונות של אימא מיניקה תאומים בזמן אמת!!! אולי זה יעזור לך לגבי תנוחות. מעבר לזה - את מוזמנת אלינו לקליניקה - יש כל יום ה' קבוצה קטנה שמוזיל את עלות הביקור (לעומת יעוץ פרטני). גם בספרון שאת יכולה לרכוש דרך האתר של מ.מ.ש. יש איורים וטיפים על הנקת תאומים. ראי: http://www.mamash.org.il/Index.asp?CategoryID=56&Page=1 זה בהחלט אפשרי וגם ממש קל ברגע שאת מתחילה להתרגל. אפשר להעזר גם בנשים שהיניקו תאומים. יש כמה פורומים - וגם מדריכות ליגת לה לצ'ה שהיניקו תאומים. אם תרצי לדבר עם בעלת ניסיון. קו התמיכה של ליגת לה ל'צה - 1599-52-582-1 בהצלחה אלן