סדקים בפטמות
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
האם יש דרך לטפל בסדקים תוך כדי הנקה או שצריך להפסיק להניק ?
ממש לא חייבת להפסיק להניק, את יכולה למרוח קצת מהחלב אם שלך או לחלופין אם הילד מעל גיל חודש למרוח קצת ויטמין A+D ואז גם לא תצטרכי לשטוף את זה לפני ההנקה זה עוזר פלאים. אם הפיצי לפני גיל חודש חייבים לשטוף את הפיטמה לפני ההנקה הבאה
להוסיף למה שנכתב-רוב שמשחות המיועדות לעזור על הקלת הפצעים לא צריכים לשטוף לפני ההנקה. הרוב נספג ולא רצוי להשתמש בכמות גדולה בכלל. פיור-לאן, לנסינו, רפאל, אלה הכי נפוצות ואם משתמשים ממש בטיפה אין צורך לשטוף. שטיפת יתר גורם לעוד יותר חבלה בפיטמוש\ת שכבר כואבות. לא מומלץ היום להשתמש בויטמינים - הם בפוטנציאל רעילים בכמויות מעבר למינימום או הכמות המומלצת. A בכלל מיותר אבל הוא מרכיב אחד של התכשיר A&D כך שאי אפשר לברוח ממנו. החלמה מהירה!! אלן