צריכת קלוריות בהנקה
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
היי אלן!ביתי בת חודש וחצי. אני מניקה אותה הנקה מלאה כל שעה וחצי- שעתיים. כמה קלוריות עליי לצרוך ביום על מנת שכמות החלב לא תפחת ומאידך אוכל לרדת במשקל?
היי סימה, אני לא דיאטנית אבל אם תאכלי בהגיון - לפי כמות הקלוריות המומלצת לנשים (נדמה לי שזה בסביבות 2000?) ותאכלי דברים מזינים ובריאים אז תרדי במשקל. ירידה במשקל או עלייה - לא מה שקובע את כמות החלב שנוצר ולא את הטיב. הטבע דואג לכך. כל גוף הוא שונה - לכן, תתחילי לאכול טוב - מכל אבות המזון ולא שטויות ותרדי בכיף. יש לזכור שאת שורפת 500-700 קלוריות בעד זה שאת מיניקה. בהצלחה ותהני! בברכה אלן