איך להגביר וכו'
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
האמת היא שאני מניקה אותו אבל אני עובדת משרה מלאה ואני שואבת חלב 4 פעמים ביום בשביל שיהיה לו מספיק חלב במהלך היום ובכל זאת אני מצליחה להשאוב רק הכי הרבה 400 מ"ל. יש לציין כי הוא נמצא במשפחתון 9 שעות ביום.
היי איילה, כל הכבוד על התפוקה. עוד דרך לחסוך בחלב אם היא ללמד את המטפלות להאכיל אותו כמויות יותר קטנות. צריכים לתת בקבוק בצורה קצובה ולא להעמיד את הבקבוק לתקרה. החלב יורד יותר מהר בצורה כזאת וזה לא בריא. אם מניחים את הבקבוק במקביל לרצפה - כך שהוא אוכל יותר אוויר וקצת חלב - הלגימות האלה ישביעו אותו יותר איטי והוא ירגיש את השובע באופן מיידי. כאשר מאכילים אותו בבקבוק הוא אוכל יותר חלב ממה שהוא באמת צריך כי הוא גומע את זה מהר. בברכה אלן