מיתוס
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
אמרו לי שלאחר הפסקת הנקה של שלושה ימים אסור לשוב ולהניק כי זה "רעל" יש אמת בכך? או שמותר תמיד לחזור ולהניק? אמא שהניקה לפני חודש והפסיקה, יכולה לחדש את החלב בחזה על ידי שימוש במשאבה?ולגרום לחלב לחזור?
לקריאה נוספת והעמקה
היי יעל, אולי יש קשר בין מיטוס והלכה? קראתי פעם שלפי ההלכה אסור להיניק תינוק לאחר 72 שעות של אי הנקה - אבל לא מסיבות שהחלב הוא "רעל". זה לא הגיוני או נכון. יש אפשרות להחזיק את תפוקת החלב על ידי שאיבות או הנקה. אם אכן התינוק עדיין מעוניין. בברכה אלן