שאיבות
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
1. האם אני יכולה לתת לתינוקת שלי חלב אם משאיבות בלבד? לא הנקה? שמעתי שהחלב מתיבש באיזה שהוא שלב, האם זה נכון? מדוע? למה זה קורה? 2. הפטמות שלי קצרות מידי ולכן אני מניקה רק בשכיבה. האם זה בסדר לתינוקת לשכב ולאכול?
היי אורלי, לגבי שאיבות - זה המון עבודה - ודי מתייאשות מזה. זה גם פחות בריא כי הכמויות והתדירות של הנקות לא טבעיות ולא נקבעות על ידי התינוק אלא על ידי ההורה. לא מובן לי הקשר בין פיטנות "קצרות" לבין הנקה בשכיבה. אם את מצליחה להיניק בשכיבה אז אין כל סיבה שלא תצליחי להינקי גם בישיבה. לפי דעתי כדאי לך לבוא לקליניקה ביום ה' כדי לנסות לחבר את התינוק בצורה אחרת. הרי יהיה לך קשה להיניק בחוץ אם את צריכה לשכב כל הזמן.את יכולה גם להזמין יועצת הביתה או ללכת לכל מקום אחר איפה שיש קליניקות להנקה עם יועצת הנקה מוסמכת. בברכה אלן