חלב אם/נוזל לאחר שנה וחודשיים של הפסקת הנקה
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
הפסקתי להניק לפני שנה וחודשיים למרות שהפסקתי בצורה הדרגתית ומסודרת והדרגתית בלחיצה על הפיטמה מופיע נוזל שדומה במרקם ובצבע לחלב הראשוני (קרםלא דליל ולא סמיך) ב-2 הצדדים האם זה טבעי שזה לא נפסק אחרי זמן כה רב?
היי יעל, אני יכולה רלענות לך רק מניסיון. לפעמים אחרי מספר שנים יש עדיין טיפות חלב בצינוריות. עד כמה שידוע לי זה לא מעורר דאגה - אבל אם את מוטרדת אז כדאי באמת לקבל עוד דעה מרופא נשים. בברכה אלן