צואה ירוקה
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
אני זמן רב סובלת מגזים, ולכן התחלתי ליטול כדורי פחם, ומאז יש לי צואה ירוקה. השאלה שלי אם זה בגלל הכדורים או שאין כל קשר ואני צריכה להיבדק?
היי רונית זאת לא ממש שאלה על הנקה שזה המומחיות שלי. אני מציעה שתפני את שאלתך לפורום של בעיות גסטרו או פורום רפואי אחר שיוכלו לענות לך יותר ממני. בברכה אלן
מזה מס' ימים אני נוטלת תרופת לקסעדין לעצירות, והיום ראיתי כי הצואה היא ירוקה האם זה מעיד על בעיה כלשהי בגופי? האם עלי לפנות מיד לרופא משפחה? אני מאד מוטרדת, אנא תגובתכם בהקדם בברכה ובתודה ובברכת שנה טובה