הנקה
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום, לא ממש קיבלתי תשובה לשאלות ששאלתי. אנא קיראי שוב את השאלות.(אמרתי שבטיפת חלב אמרו לי לתת לו דייסה מעורבבת בחלב אם פעם אחת ביום ולא מטרנה ושאלתי אם כדאי באמת להוסיף דייסה ) תודה שרון
היי שרון, זו ההחלטה שלך. אני ציינתי שלפי דעתי התינוק אינו מוכן לאוכל מוצקים שזה כולל דייסות. זה סתם משמין ולא ממש אוכל עם ערך תזונתי גבוה. דייסה עם חלב אם? אם תרצי לשאוב ולפטם אותו אז שוב - זו החלטה שלך. כפי שציינתי אם הוא הכפיל את משקלו אז אין לו כל בעייה במשקל וזה לפי הצפי. אלן