בקבוק
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
הי אלן תודה שענית לי על השאלות, יש לי עוד שאלה מחר יש בר מצווה בערב של חברים ובני רק יונק הוא בן 7 חודשים ולא נתתי לו אף פעם בקבוק והיום ככה ניסיתי לתת לו אך הוא שיחק איתו בפה ולא רצה בשום פנים לאכול ממנו יש לך אולי נוסחת פלא למחר או שאצטרך לקחת אותו איתי מודה לך.
היי סיגל, אין נוסחת פלא אבל אם את עוזבת אותו למספר שעות אז תשאירי את הבקבוק עם החלב אבל זה לא אומר שצריכים להציע לו. למספר שעות הוא לא יסבול מרעב. תנסי להיניק אותו לפני יצאתך מהבית. הוא יחכה לך. זה שהם אוכלים כל הזמן כאשר הם איתי לא מעיד על רעב. אז אם הוא לא ירצה אז שלא ידחפו. שום דבר לא יקרה ולא כדאי לעשות מזה עניין. שירגיעו אותו עם משחקים וכיף - ולא אוכל. בברכה אלן