תחושת רעב יתר בזמן הנקה
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
מאז שהתחלתי להניק אני מרגישה תחושת רעב יתר; כיצד זה מתיישב עם האמרה שגורסת שהנקה גורמת להרזיה? יש לציין שאינני נסחפת לאכילת ג'אנק פוד, אבל בכל זאת צורכת יותר קלוריות.
היי לך, מזל טוב, זה מאוד הגיוני שאת רעבה כי את באמת שורפת יותר קלוריות!! את יכולה לאכול כמה שאת רוצה אם זה מהמאכלים הבריאים - הרבה פירות, ירקות, דברים מחיטה מלאה ולא קמח לבן. להתרחק מלחם לבן - ומאפים, לא דברים שומניים , שמנת וגבינות בעלות אחוז גבוה בשומן. לאכול בהיגיון ולא תתאכזבי. תרזי. אם אוכלים הכל מהדברים המשמינים ולא מזינים אז משמינים - אין אפס! בברכה אלן