שתי שאלות לא קשורות בקשר להנקה
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
1. האם מותר לאם לאכול מוצרי סויה בזמן ההנקה? 2. האם גלולות למניעת הריון בזמן ההנקה (סרזט) פועלות גם אחרי ההנקה או שמיד צריך לחזור לגלולות רגילות?
הי אשרת, 1. את יכולה לאכול הכל. אין כל מגבלה אלא אם מרגישים שזה משפיע לרעה על התינוק שלך. לא כל תינוק רגיש בכלל למה שאימו אוכלת - לאומתם יש כאלה מאוד רגישים לכן אין חוק אחד החל על כולן. 2. לגבי הגלולות כדאי לך להתייעץ עם הרופא נשים המטפל בך. הוא הכתובת. בברכה אלן