הריון בהנקה
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום, ביתי בת 11 חודשים ואני מעוניינם להכנס שוב להריון, אני מניקה בוקר וערב. האם ההנקה יוכולה להשפיע על כניסתי להריון? האם תיתכן וסת ללא ביוץ? האםההנקה תקשה עלי להכנס להריון? האם רמת פרולקטין גבובה משפיעה שלילית על התפתחות ההריון? תודה מראש מאי
היי מאי, אם יש כבר ווסת אז אנני חושבת שהפרולקטין משפיע. רופא נשים מבין הרבה יותר ממני בעניינם האלה. את מיניקה פעמיים ביום בלבד כך שזה לדעתי לא מספיק כדי להשפיע. בברכה אלן