דחוף... לכל מי שיודעת
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
יש לי חום גבוה ככל הנראה וירוס. האם אפשר להניק?
לקריאה נוספת והעמקה
שלום רב, כן אפשר, מותר ורצוי שתניקי. אם את עם תינוק קטן (חודש הראשון) ויש חום אז מאוד יכול להיות שיש לך דלקת בשד. אם כן, רצוי להיניק לעיתים מאוד קרובות, לנוח ולשתות הרבה. ההמלצה היא להיניק משני השדיים בכל הנקה - אם לא זה יכול לגרום לגודש אם לא דלקת. ממש מנוחה. יש לך גימלים מעבודות ויציאות. צריכה לנוח. ולנסות לאכול אוכל מזין ובריא-עזור לגוף לרפות את עצמו. רק אם זה לא עובר תוך יממה כדאי ללכת לרופא לקבל טיפות אנטיביוטית. לא כל דלקת היא בקטריאלית לכן לא צריכים ישר לקבל אנטיביוטיקה. בברכה אלן