גמילה מהנקה לילד בן 3
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
הצילו איך גומלים ילד בן 3 מההנקה מבלי ליגרום לו "טראומה" ולי בלאגן? בני נרדם תוך כדי הנקה וליפעמים יונק קצת במהלך היום.ביומיום הוא הולך לגן עד השעה 4 .יש לציין כי הוא אוכל אוכל רגיל מיזמן.אשמח לקבל יעוץ טיפים ופתרונות . תודה .
היי אביטל, לא מציעים ולא מסרבים. מנסים להשיח את דעתו - ולהעסיק אותו כך שהוא לא חושב על ההנקה. צריכים להיות מקוריות ואקטיביות כדי להעביר יום בלי הנקה - או שעות ללא הנקה. כל שעה זה הישג. פתאום יבוא יום וכמעט ולא תשימי לב שעבר ללא הנקה בכלל. אפשר להציב גבולות - זה גיל שאפשר כבר לדבר על זה. יש אנשים שעושים טקס ממש עם מתנת גמילה. אם תהיי עקבית - אז זה יצליח. את צריכה להיות בטוחה שאת מעונינת באמת לגמול. תשאירי את ההנקה הכי חשובה לאחרון. לגמול מכל ההנקות מלבד זה שנראה לך הכי משמעותי עוברו. מקוה שזה עוזר. בברכה אלן