שאיבה לצורך יציאה מהבית
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום, בתי בת 17 יום ואני מניקה הנקה מלאה יש לי בעיה שאני לא יכולה לצאת מהבית מהסיבה שאולי היא תרצה לאכול ואני לא מניקה בציבור יש לי בעיה עם זה אני מתביישת לכן שאלתי במידה ואני שואבת ומכינה בקבוק ההנקה תיפגע? והאם יש צורך בהרגל לתינוקת כמה ימים לפני? (יש לי אירוע מאוד חשוב ואני חייבת להופיע בו)
היי אושרת, רוב התינוקות מסתדרים עם בקבוק וגם עם היניקה. יש תינוקות שלאחר קבלת בקבוק מתקשים לחזור ליניקה. את לא יכולה לדעת מה יקרה עד שאת לא מנסה. עדיף שמישהו אחר נותן לה את הבקבוק כדי שהיא לא תסרב לך - אבל אם זה בלתי אפשרי אז תנסי ותראי מה קורה. אם את רופא שיש בעייה לחבר אותה אחרי זה - לא כדאי לשבש את הכל. תחזרי להנקה בלבד וכאשר את יוצאת לאירוע אפשר תמיד למצוא פינה מוסתרת כדי להיניק. אם את צריכה להשאיר אותה בבית אז יותר סביר שהמישהו אחר שיתן לה את הבקבוק יצליח. אין חוקים לגבי זה. בברכה אלן