הפסקת הנקה
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום רב, בני בן שנה וחצי ולפני שלושה ימים החלטתי להפסיק להניק. מצידו הכל נראה בסדר בנתיים, אבל אצלי יש כאבים חזקים בשדיים בעיקר כשנוגעים בהם. עד מתי ימשכו הכאבים, והאם זה הגיוני שזה ימשיך הרבה זמן?? תודה.
היי אם את גומלת אותו בבת אחת אז השדיים סובלים. זה גודש ואין יציאה לחלב התקוע. אם כואב-רצוי לשאוב אחרת זה יכול להיות עוד יותר חמור ויגרום אפילו לדלקת. כשגומלים אז זה אמור להתרחש באופן הדרגתי ביותר. תשאבי קצת עד הקלה. ואחר כך תשאבי רק אם את מרגישה שוב כאב. לאט לאט זה יפסיק. בברכה אלן