תוספת ברזל ליונק בן חצי שנה
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
הומלץ לי להוסיף ברזל לבני, למרות שכל הבדיקות תקינות, אני צמחונית הברזל שלי הוא 14.1, בחודשיים האחרונים אני מוסיפה לבני מעט אבוקדו ותפוח מרוסק ולאחרונה מעט מיץ הדרים .האם תוספת הברזל היא גורפת לגבי כל היונקים?. תודה אביבה
היי אביבה, עד כמה שידוע לי - ההמלצה לא רק לתינוקות יונקים. יש המלצה גורפת לכלל התינוקות מגיל 4 חודשים. מוצדק? אין הוכחה מדעית שזה אכן חיוני. אם התינוק אינו אנמי אני אישית לא מבינה למה יש המלצה כזאת. אבל זה בישבילך להחליט. אולי התייעצות עם הרופא המטפל.? בברכה אלן