כדורים ללחץ דם והנקה
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
צריכה ללדת עוד שבוע ומטופלת בנורמיטן לל.ד.מבקשת המלצה לרופא שיכול להמליץ למה להחליף ומתי. תודה
היי גיל, תתקשרו לאחד המרכזים למידע טרטולוגי (תרופות) בהריון ולידה 1. אספ הרופא: - 08-977-9309 2. בילינסון: 03-937-6911 בדרך כלל מה שלוקחים בהריון - הולך ישירות לעובר יותר מאשר בהנקה. אז אם תרופה "בטוחה" לתקופת ההריון - לא צריכה להיות בעייה להמשיך אותו לאחר הלידה - אבל תתיעצו עם המרכזים לבדוק את בטיחות התרופה. בברכה אלן