הקפאת חלב
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
הי אם אני מעונינת להקפיא חלב- אני חייבת לקנות את שקיות ההקפאה המיוחדות? האם ניתן להקפיר חלב בבקבוקים רגילים? אם כן איזה סוג בקבוק מומלץ - האם זה בריא להקפיא בבקבוקי פלסטיק?
היי ג'וד, את יכולה להזמין שקיות יותר זולות מהמצויות בשוק - דרך מ.מ.ש. 03-647-2411 אפשר גם לראות ערכה לאחסון חלב שאוב: www.mamash.org.il או בלינק: http://www.mamash.org.il/Index.asp?CategoryID=82&ArticleID=52 זה מתקן לאחסון 10 בקבוקים פלסטיים שמיועדים להקפאת חלב אם. את יכולה גם לאחסן בבקבוקים העסויים פלסטיק ללא ביספונול. בברכה אלן