שיטת הנקה
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום רב ! בעוד שבוע יהיה בני בן 3 חודשים. מאז לידתו - הנקה מלאה. נולד במשקל 3,225 ק"ג. משקלו לפני שבועיים היה 5,600 ק"ג. תמיד הנקתי אותו רק משד אחד בכל ארוחה, ולאחרונה התחלתי להניקו משני הצדדים. מאז הוא פולט ממש-ממש הרבה. גם שעתיים אחרי הארוחה... רציתי לדעת, האם לחזור ולהניק משד אחד ? אציין, כי הוא אף פעם לא מסרב לשד. תודה.
היי ליאת, אולי כבר בגיל הזה הוא התרגל להנקה מצד אחת בלבד. תנסי לחזור לשיטה הזאת לראות אם זה משתפר. אם כן, אז תמשיכי כך. אין חוקי ברזל. בברכה אלן