טיפול בפטריה
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום רב ! בני בן חודשיים וחצי. ב-10 הימים האחרונים מורחת לו בפה "דקטרין" אורל ג'ל נגד פטריה, ומורחת לעצמי קרם "דקטרין". אצל התינוק הפטריה נעלמה, ואצלי עדיין לא. האם להמשיך ולמרוח את הג'ל לתינוק, למרות שהפטריה נעלמה, או להפסיק, ולהמשיך למרוח רק לעצמי ? בתודה מראש.
האם שימוש בפטמת סיליקון יכול לעזור להיפטר מהפטריה ? האם זה לא יזיק להנקה של התינוק ? : )
היי לאית, צריכים להמשיך את הטיפול בו זמנית בפה וגם בפיטמות. אחרת הפטרייה שוב תעבור לפה שלו. פיטמות סיליקון לא יעזרו למנוע העברת הפטרייה. זה עוד עבודה - ועוד מוצר להעביר סטריליזציה. וגם תינוקות יכולים להתרגל לזה. לא כדאי. בברכה אלן