הנקה
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום, האם יש חשיבות בריאותית להנקה מעבר לחצי שנה? האם כול עוד יונק מחוסן יותר נגד מחלות או שכבר קיבל את הנוגנים הדרושים לו? תודה
לקריאה נוספת והעמקה
היי שרון, אם את שואלת לגבי בריאות גופנית אז יש המון יתרונות. ככל שההמלצות של כל גורמי הרפואה הן לא לתת מוצרים חלב עד אחרי גיל שנה - אז כמובן מדובר על תמ"ל (תרכובות מזון לתינוקות) הם עשויים חלב פרה לכל לדבר עם עוד תוספות. הוא ממש לא דומה לחלב אם למרות הצהרות היצרנים!! יש גם את עניין בריאות הנפש. בקרבה והקשר גם מאוד חשובים בהתפתחות הרגשית של התינוק. יש המון מחקרים אודות הנושא הזה. בברכה אלן