פטריה על הפטמה
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
היום גיליתי עיגול לבן על פטמה אחת, והרגשתי גם צריבה בזמן היניקה, לפי מה שנראה זה כנראה פטרת. גם הלשון של בני לבנה בחלקה האחורי. האם חייב ללכת לרופא ילדים כדי לקבל מרשם לדקטרין?, כי עד שיהיה לי תור...
לקריאה נוספת והעמקה
היי אורלי, כן, זה עדיין ניתן לקנות רק עם מרשם מרופא. הטיפול צריך להיות אצלך בפיטמות וגם אצלו בפה בו זמנית אחרת זה לא יעבור. גם רצוי להמשיך את הטיפול אפילו שבוע מעבר למועד שבו כבר אין סימנים של הפטרת. החלמה מהירה אלן
את הניסטטין נותנים לילד לפני או אחרי האוכל? מתי אני צריכה לעשות שטיפות עם סודה לשתייה על הפטמות לפני ואחרי כל ההאכלה?או בזמנים אחרים?