נשירת שיער
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום הפורום הזה מדהים תמיד יש תשובות לכל שאלה. אני מניקה כבר שלוש וחצי חודשים ואני יודעת שאחרי לידה יש נשירת שיער אבל כבר עבר הרבה זמן ואני פוחדת שלא ישאר לי שיער בכלל.אני לוקחת ויטמינים ומשתדלת לאכול כמו שצריך.האם זה יכול להיות קשור לזה שאני מניקה?
היי אמא זה יותר קשור לפעילות הורמונלית - ממה שאני יודעת. כדאי ללכת לרופא עור - יש תכשירים שמאוד עוזרים . 3 חודשים זה לא הרבה זמן לאחר לידה - כך שאני מקוה שזה ישתפר בעתיד אבל אם את מודאגת תמיד כדאי לערב את הרופא המטפל. בברכה אלן